2 har blivit 3

Har æntligen tagit mig i kragen å børjat det hær med bloggande fått antydningar om att johan inte vill skriva allt...
Vi har sen en tid tillbaka blivit tre st som ska åka ihop har fått med oss Danne så nu ær bilen full tror jag :) ska få rum endel annat en bara oss haha.
Som vi sa tidigare køpte vi en vit HJ60 fån 89 førra helgen vi har nu fått den till garaget å børjar fixa lite med bromsar / framlysen å rost. planen ær att få den in på besiktning så fort som møjligt å se vad dom sæger sen ta det från dær.

Vi behøver ju endel delar så under den hær helgen har det blivit en bil till inkøpt en HJ61 æven den från 89 dær har vi mycke av det vi behøver. Har bara sett den på mms ennu hehe har tyværr jobbat den hær helgen så blev øvergiven å læmnad i oslo medans Dan å Johan varit å jobbat på bilen i Gøteborg och handlat in en bil till.
Dom har tagit lite bilder men inte så många som jag ønskat suck ville ha massor gissar ni som læser å væntar på nått at se på så imorn ska jag se till att bilderna från helgen kommer ut hær.

Jonathan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0